maandag 20 december 2010

Challenge #3 (Closed)


---------------------------------------------------
Deze Challenge is gesloten, maar het Merci Labeldoosje is te koop in de Cards etc. Shop:
---------------------------------------------------
Voor deze Challenge heb ik een Merci Label doosje ontworpen, waar precies vier Merci's in passen. En hij kan gewoon door de brievenbus! Wie maakt hier de mooiste creatie van?



De winnaar ontvangt een Cards etc. Cadeaubon
van € 7,50.....


...én alle foto’s van de creatie worden getoond het Cards etc. Challenge en News Blog!
Je kunt je creatie plaatsen via Mr. Linky onderaan dit bericht tot 20 januari, 20.00 uur. Rond 22 januari maken we hier de winnaar bekend.
Wil je mee doen met deze Challenge?
Plaats een Donatie (minimaal 1 Euro) via de knop 'Donate' hieronder en het patroon komt (binnen 48 uur) per e-mail naar je toe!
Je ontvangt:


  • een SVG en Scal2 bestand voor het uitsnijden met de Cricut
  • een GSD om uit te snijden met de Silhouette
  • en een PDF om het patroon uit te printen en met de hand uit te knippen.
Dus iedereen kan meedoen!
Hieronder zie je alvast een paar prachtige inzendingen van onze Creative Team Designers, ter inspiratie.
Made by CT-er Sandra
Made by CT-er Madeliefjuh
Made by CT-er Ilonka
Made by CT-er Anita de G.
Made by CT-er Yvonne
Made by CT-er Anita I.
Made by CT-er Christa
Made by Jolanda
Made by Annette
Made by Saskia
Made by Madeliefjuh
Made by Jolanda

Veel plezier en maak er wat moois van!


24 reacties:

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een mooi patroon. ik heb hem aangevraagd.

jans zei

ik kan de 1 euro niet betaald krijgen maar wil graag mee doen heb je een andere optie om te de euro te doneren ! bedankt alvast grt jans

Helga zei

Heel ;leuk patroon zou hem graag willen hebben maar heb geen paypal of creadit!!
Zou ik mijn donatie ook op een andere manier over kunnen maken???

Vr. Gr. Helga

Tineke zei

Hallo ik heb een donatie gedaan, het lijkt me leuk om mee te doen en mijn emailadres is:
t.haitsma@home.nl

Groetjes Tineke H.

José zei

Onwijs leuk! Ik heb het patroon al aangevraagd en doe mee!

chantal zei

wouw erg leuk patroon:D
jammer dat je alleen via paypal kan betalen anders had ik zeker meegedaan

Margreet zei

heb mijn donatie met creditcard gedaan en wacht ik spanning op mijn patroon....ziet er gaaf uit!
xxx Margreet

crazyknutselgek zei

wat een gave creaties zijn er al gemaakt. zowel de designers als de inzendingen

Mariska zei

Wat een superpatroon, ik ga er mee aan de slag.

Gerd@ zei

Hallo Jolanda
Geweldig bedankt ik heb het patroon al ontvangen, wat een mooie service!! en ga er een deze dagen iets leuks mee doen
Fijne Feestdagen
Groetjes Gerda

Anoniem zei

Ik heb mijn projectjes toegevoegd en vond het geweldig om te maken! Dank jullie wel!

Groetjes, Sandra

femke zei

ik heb het patroon ook aangevraagd en wil graag een poging wagen!!!

groetjes femke

Annie Goedheer zei

mijn zus heeft voor mij gedoneerd ik ben gelijk begonnen om het te maken zie het resultaat hierboven.
hartelijke groet Annie Goedheer.

Annie Goedheer zei

hallo ik vind het een heel leuk patroon.mijn zus heeft het even besteld omdat ik niet kan telebankieren of paypallen.(creatie 11 hierboven)
groetjes annie.

Astrid en Brenda zei

Inmiddels ook het patroon aangevraagd maar nog niet ontvangen. Wil graag meedoen. Via donatie paypal betaald.
bbas@xs4all.nl
Groetjes Brenda

Lori Aragon zei

How cute!!! Just donated and can't wait to receive the pattern :)
Love and hugs ~ Lori

manon's kaartenhoekje zei

ik heb mijn creatie ermee geplaatst en hoop dat ik het goed heb gedaan, dit is de eerste keer dat ik dit doe hoop dat het goed is...en hoe kan het dat de mijne niet helemaal zichtbaar is....

groetjes manon

Judith zei

zou ik een donatie op een andere wijze kunnen doen daar ik geen paypal of creditkaart heb

groetjes Judith

Neltine zei

Wat een gaaf doosje zeg. Ik heb ook het patroontje aangevraagd. Hopelijk blijven de merci's erin zitten, want die vind ik zooo lekker:)

groetjes,
Neltine

Ps. Ben meteen even volger geworden, want hiervan wil ik niets missen:)

Margreet zei

vind het een super leuk patroon ook erg leuk om te maken. Zal hem vandaag of morgen plaatsen.
Groetjes Margreet

Sinikka zei

Ik vondt het super leuk om hem te maken. Nou jullie blog staat in mijn sidebar vermeld en ik zal zeer zeker vaker mee doen.
Gr. Sinikka

Colien zei

Heb zojuist een donatie gedaan via PayPal.
Hoop het patroon te ontvangen via colien@kpnplanet.nl

grtz.Colien

Ellen zei

Wat een gaaf patroontje is dit, die ga ik zeker vaker maken!

Groetjes Ellen

Jolara zei

bedankt voor de hele leuke challenge, ik heb heel veel plezier gehad om het merci doosje te maken ! GR Joyce

Een reactie posten