vrijdag 15 april 2011

Challenge #6 'Mandje met hengsel' (Closed)

Voor deze Challenge heb ik een mandje met hengsel ontworpen. Je kunt het mandje natruulijk voor de Pasen gebruiken, maar ook voor andere gelegenheden zoals je bijv. bij Anita en Annette kunt zien.
Weet jij al waar je hem voor gaat maken? Wij zijn benieuwd, dus vraag hem gauw aan en maak er een mooie creatie van!

Degene met het mooiste mandje ontvangt een Cards etc. Cadeaubon
van € 7,50.....


...én alle foto’s van de creatie worden getoond het Cards etc. Challenge en News Blog!

- Tot 12 mei kun je het patroon aanvragen
- Je kunt je creatie plaatsen via Mr. Linky onderaan dit bericht tot 14 mei, 24.00 uur. Op 15 mei maken we hier de winnaar bekend.

Wil je mee doen met deze Challenge?


Je ontvangt:
- een SVG en Scal2 bestand voor het uitsnijden met de Cricut

- en een PDF voor de vouwlijnen en om het patroon uit te printen en met de hand uit te knippen.

Dus iedereen kan meedoen!

Geen PayPal? Stuur even een e-mail met als onderwerp: 'Aanvraag Challenge Patroon Mandje en je krijgt de benodige gegevens voor overschrijven per bank.
Je ontvangt:
- een SVG en Scal2 bestand voor het uitsnijden met de Cricut

- en een PDF voor de vouwlijnen en om het patroon uit te printen en met de hand uit te knippen.

Dus iedereen kan meedoen!
Hieronder zie je alvast een paar prachtige inzendingen van onze Creative Team Designers, ter inspiratie.



CT-er Anita de G.
CT-er Christa
CT-er Madeliefjuh
CT-er Marion

CT-er Annette

CT-er Christa
CT-er Sandra
Yvonne
Anita I.


2 reacties:

Colien zei

Wat een leuk patroon, zeg! Ik heb er nu een Paasmandje van gemaakt, maar ik denk dat ik em nog wel vaker ga gebruiken!
grtz.Colien

Annie Goedheer zei

ik heb mijn mandje erbij gezet maar ik zie de foto maar half hoe kan dit?
groetjes annie.

Een reactie posten